6/20/10

1966 4-door sedan from Denmark



"Årgang: 1965
Motor: Motoren er en 4 cylindret stødstangsmotor på 1.7 liter
Hestekræfter: Mener det er 65 hk den ligger inde med..
Fælge: ganske normale 13" opel stålfælge..men der er da hjulkapsler på i krom-metal ;)
Dæk: For billige..Der skal findes nogle der passer til bilen..pt har jeg kun nogle gode brugte på.
Undervogn: Den er go'
Bilstereo: Der skal da lidt musik til at køre en sommertur..;)
Styling: Der er blevet monteret pynteringe omkring hjulkapslerne.. :D
Interiør: Da jeg købte den var sæderne helt døde, men det var der en ganske dygtig sadelmager der fiksede for mig. Jeg kom selv med stoffet, som er kongerød fløjl. Det originale røde nappa, bevarede jeg, så det er kun stoffet der er skiftet..
Ekstra tilbehør: Ja sikkerheden skulle jo også lige ordnes, he he.. så der blev sat en diodestoplysbaglygte i bagruden da bagenden er lidt lav..
Bemærkninger: Jeg har stadig masser af ting jeg skal ha ordnet på den, men det venter jeg med til vi får købt hus og jeg måske bliver heldig at have en god garage dertil.."

Source

No comments:

Post a Comment